سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تفریحی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 428056
کل یادداشتها ها : 995

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 2:18 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 2:8 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 1:55 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 1:44 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 1:33 ع توسط ali


 

ماشین BMW M760i + عکس بی ام و BMW M760i

ورد فان » برای مشاهده عکس و مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

 ماشین  شیک و زیبا BMW M760i 

کمپانی های معتبر خودرو مثل بی ام و همیشه در راستای پیشرفت و توسعه شرکت و محصولات خود پیشقدم هستند تا با رونمایی از جدیدترین تکنولوژی ها رنگ و رویی متفاوت تر به صنعت خودرو ببخشند،بی ام و اخیرا نسخه ی M سری هفت خود را معرفی کرد. این خودرو طبق سنت سری اسپرت M از پیشرانه ای بسیار توانمند در کنار بهینه سازی های ظاهری بهره برده است.

بی ام و همواره پس از مدت کوتاهی از عرضه ی خودرو های خود، پکیج M آن ها را نیز معرفی و عرضه می کند تا افرادی که به دنبال هیجان مضاعف در رانندگی هستند، بی بهره نمانند. اما سری هفت غول خودروسازی باواریا هیچ گاه از پکیج اسپرت M بهره مند نبوده و به همین دلیل عموما خریدارانی که به دنبال خودرو های سوپرلوکس و قدرتمند بودند، به سراغ مرسدس بنز S65 AMG یا خودرو های بنتلی و استون مارتین می رفتند. حال بی ام و با حذف مدل 760i و بهینه سازی های متعدد ظاهری و باطنی پرچمدار خود، رقیبی قدرتمند با نام M760i را برای خودرو های سوپرلوکس قدرتمند و در راس آن ها مرسدس بنز S65 AMG روانه ی بازار خواهد کرد.

M760i تغییرات اندکی در ظاهر بدنه و کابین نسبت به سایر نمونه های سری هفت تجربه کرده است تا چهره ی متفاوتی از خود به نمایش بگذارد. با افزایش کاربرد کروم در سپر های جلو و عقب، M760i ظاهر خشن تری به خود گرفته است. رینگ ها آلومینیومی خاص سری M نیز جذابیت بیتشری به این خودرو بخشیده است. در داخل کابین تغییرات خاصی مشاهده نمی شود و تنها لوگو های M Power بر روی پدال ها، غربیلک فرمان و دسته ی تعویض دنده و هم چنین لوگوی V12 هک شده در کنار کنترلر iDrive، به سرنشنیان رفتار متفاوت خودرو را نسبت به سایر نمونه های سری هفت گوش زد می کند.

اما تغییرات اصلی در بخش پیشرانه و سیستم انتقال قدرت سری هفت انجام شده است. M760i به پیشرانه ی 12 سیلندر 6?6 لیتری به همراه دو توربوشارژر مجهز شده است که توانایی تولید 600 اسب بخار در کنار 590 پوند فوت گشتاور را دارد. این میزان از توان برای رساندن غول 2177 کیلوگرمی بی ام و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در مدت زمان تنها 3?9 ثانیه کافی است. در صورتی که وزن زیاد این خودرو مورد پسند قشر خاصی از خریداران قرار نگیرد، بی ام و گزینه ی جایگزین آلپینا B7 را در لیست مدل های سری هفت دارد که با وجود تجهیز به پیشرانه ی هشت سیلندر 600 اسب بخاری، از وزن کمتری نسبت به M760i برخوردار است.

در بخش سیستم انتقال قدرت، M760i از جعبه دنده ی 8 سرعته ی سایر نمونه های سری هفت استفاده شده است؛ با این تفاوت که مهندسان بخش ام پاور (M Power) با بهینه سازی استراتژی تعویض دنده در این خودرو، تعویض سریع تر و مناسب تری برای رانندگی اسپرت فراهم کرده اند. اگزوز مخصوص M نیز در این خودرو به کار رفته است تا علاوه بر تخلیه ی موثر تر گاز های خروجی، صدای جذاب تری تولید کند.

سیستم چهارچرخ محرک XDrive نیز به صورت استاندارد در M760i به کار رفته است. به گفته ی بی ام و این سیستم کمک زیادی به چسبندگی خودرو و افزایش پایداری آن می کند. سیستم فرمان و تعلیق بادی نیز به طور خاص برای M760i مجددا مورد بهینه سازی قرار گرفته است تا رفتار اسپرت تر و دقیق تری داشته باشند.
بی ام و M760i XDrive 2017 را در نمایشگاه خودروی ژنو در معرض نمایش عموم قرار خواهد داد.

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس ماشین BMV M760I

عکس BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i

عکس نمای داخلی ماشین BMV M760I

عکس از نمای داخل BMW M760i






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 1:9 ع توسط ali


 

عکس آزاده نامداری و همسرش + بیوگرافی آزاده نامداری

ورد فان » برای مشاهده  برای مشاهده بیوگرافی و عکس های آزاده نامداری به ادامه مطلب مراجعه کنید

بیوگرافی آزاده نامداری +عکس

عکس آزاده نامداری به همراه همسرش

در این قسمت از جزقل عکس آزاده نامداری و همسرش + بیوگرافی آزاده نامداری را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

عکس جدیدی از آزاده نامداری منتشر شده است.

در این عکس او در کنار همسرش حضور دارد و شکوفه های بهاری در پشت سرشان دیده می شود.

عکس جدید آزاده نامداری

عکس آزاده نامداری به همراه همسرش

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او با اجرا در برنامه تازه ها نام خود را به شهرت رسید و با برنامه غیرمنتظره موقعیت خود را تثبیت کرد. او در 30 اردیبهشت 1392 با فرزاد حسنی دیگر مجری تلویزیون ازدواج کرد.
او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می شد.
وی پیش از این اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم 1 را بر عهده داشت. همچنین وی سابقه اجرا در شبکه جهانی جام جم و برنامه های مناسبتی و برنامه رادیو هفت و برنامه زنده صبحی دیگر شبکه آموزش را دارد. او سال نود و یک را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی برنامه جنجالی خانمی که شما باشی را هر شب اجرا کرد.

آزاده نامداری به همراه فرزاد حسنی صبح روز پنجشنبه 6 تیرماه 1392 با حضور در حسینیه جماران و بیت حاج حسن خمینی نوه بزرگوار امام راحل مراسم عقد خود را برگزار کردند. حاج حسن خمینی خطبه عقد این زوج هنری را قرائت فرمودند.

فعالیت ها:
اجرای بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک در همدان.
اجرای جشنواره فیلم صد ثانیه در اسفندماه 1389
اجرای نقد و بررسی فیلم سینمایی هیچ در کانون فیلم دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
خوانش کتاب دا شبکه یک سیما

عناوین کسب شده
کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیونی.
کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش.
کسب عنوان برترین مجری سال از سوی نویسندگان و منتقدین پایگاه خبری، تحلیلی سینمافا در دو سال متوالی.






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 12:56 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 12:31 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 2:2 ص توسط ali


دسر ایتالیایی بسیار خوشمزه(تارت بستنی دولچه دی لیچی)

ورد فان » برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

طرز تهیه دسر خوشمزه ایتالیایی

تارت بستنی ایتالیایی  یکی از دسر های خوشمزه و عالی برای همه اعضائ خانواده است که در این روز های گرم تابستان می تواند یک میان وعده و یا عصرانه خوب برای خانواده گرم شما باشد...

مدت تهیه: 25 دقیقه

مدت فریز کردن: 5 ساعت یا از شب تا صبح

مواد لازم  برای تهیه دسر:

خمیر نان ( شیرینی) 2 فنجان
کره آب شده 3 قاشق
بستنی ایتالیایی دولچه دی لیچی 2 پیمانه
بادام هندی بو داده شده ریز ریز شده دو سوم فنجان
آناناس در صورت دلخواه 1 عدد

دستورالعمل :

1- کره و خمیرنان را در یک کاسه نه چندان بزرگ و متوسط با هم مخلوط کنید. تنها نیمی از خمیر نان را با آن مخلوط کنید ( دو حدود یک فنجان) سپس آن را روی یک فویل 8/7 اینچ فویل پهن کنید. آن را کنار بگذارید. یک دوم بستنی را روی یک ظرف صاف به صورت یک لایه پهن کنید. نیمی از آن را با آجیل هایی که گفته شد بپوشانید. نیم دیگر خمیر نان را روی آن پهن کنید. سپس یکی دو ساعت آن را فریز کنید تا بدرستی شکل بگیرد.

باقی بستنی ها را در یخچال بگذارید و اجازه دهید شکل بگیرد. بدقت بستنی شکل گرفته را روی خمیرتان را پهن کنید. سپس روی آن را پوشانده و تمام شب آن را در یخچال گذاشته تا شکل بگیرد.

برای سرو کردن این دسر، بادام هندی ها را روی دسرتان بریزید. این دسر را به شکل مربع بریده و روی هر کدام از این قطعه ها یک تکه آناناس بگذارید و آن را نوش جان کنید.

*پوشاندن دسر با آناناس:‌ 2 قاشق سرپر کره را در یک ماهیتابه بزرگ آب کنید. دو قاشق شکر قهوه ای را به آن اضافه کنید. آن قدر آن را هم بزنید تا کاملا در کره حل شود. سپس دو فنجان آناناس پوست کنده شده تازه و آبدار را به آ ن اضافه کنید. در حقیقت روی آن را کاملا با آناناس بپوشانید. می توانید بعد از آماده شدن آن را سرو کنید یا تا سه روز آن را نگاهداری کنید. قبل از هر بار سرو کردن آن را گرم کنید.

مواد مغذی این دسر:

440 کالری

چربی 25 گرم

چربی متراکم 10 گرم

چربی شیمیایی 9 گرم

چربی اشباع نشده 2 گرم

41 میلی گرم کلسترول

349 میلی گرم سدیم

50 گرم کربوهیدرات

شکر 30 گرم

1 گرم فیبر

6 گرم پروتئین

21 درصد ویتامین C

11 ویتامین D

9 درصد آهن

2000 کالری روزانه






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 1:48 ص توسط ali


روش های تهیه شربت های خنک, تهیه شربت استوقودوس

ورد فان » برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

طرز تهیه ی 6 نوشیدنی تابستانی

با فرا رسیدن فصل تابستان بازار نوشیدنی‌های خنک داغ می‌شود و همه به تهیه و خرید این نوشیدنی‌ها روی می‌آورند و در این بین افرادی هستند که به دلیل اهمیت دادن به سلامت خود، نوشیدنی‌های گیاهی و خانگی را به نوشیدنی‌های صنعتی ترجیح می‌دهند.
بسیاری از این نوشابه‌های طبیعی وقتی به شیوه صحیح تهیه و مصرف می‌شود نه تنها مانند نوشابه‌های صنعتی سلامت بدن را تهدید نمی‌کند بلکه حتی خواص بسیار مفیدی دارد برای مثال برخی از آنها تقویت کننده، برخی آرام بخش و دسته ای نیز حتی تاثیر درمانی دارد.

طرز تهیه برخی از این نوشیدنی‌های گیاهی سالم و مفید که برای فصل گرم تابستان و پیشگیری از گرمازدگی نیز مفید است، به شرح زیر است:

نوشیدنی ریحان
برای تهیه این نوشیدنی مقداری شربت آب قند رقیق را با دو فنجان برگ ریحان خرد شده مخلوط کنید، داخل ظرف درداری بریزید و به مدت یک ساعت در ظرف را ببندید. بعد از آن مایع را صاف کنید و سپس در یخچال قرار دهید تا خنک و آماده نوشیدن شود.

نوشیدنی استوقودوس
برای تهیه این نوشیدنی سه قاشق گل تازه استوقودوس را به مقداری شربت آب قند رقیق اضافه کنید و پس از یک ساعت شربت را صاف و خنک کنید. شربت استوقودوس شما برای نوشیدن آماده است.

نوشیدنی نعناع
شربت نعناع را نیز می‌توانید مطابق با روش تهیه شربت استوقودوس تهیه کرده و پس از خنک شدن در یخچال مصرف کنید. برای تهیه این نوشیدنی استفاده از یک فنجان برگ تازه نعناع کافی است.

نوشیدنی گشنیز و فلفل سبز
برای تهیه این نوشیدنی خوش طعم و خنک کننده مقداری برگ گشنیز خرد شده را به همراه دو لیوان فلفل سبز ریز شده به شربت آب قند رقیق بیفزایید. پس از یک ساعت شربت را صاف کنید و بعد از خنک شدن می‌توانید آن را مصرف کنید.

نوشیدنی وانیل و بابونه
یک لیوان شکر را با یک چهارم لیوان گل‌های تازه بابونه به همراه مقداری وانیل با یک لیوان آب مخلوط کنید و در حرارت متوسط بجوشانید تا شکر به خوبی در آب حل شود. بعد از یک دقیقه جوشیدن ظرف را از روی حرارت بردارید و به مدت یک ساعت به حال خود بگذارید و سپس آن را در شیشه تمیزی بریزید و به مدت دو هفته در یخچال نگهداری کنید تا پس از آن آماده مصرف شود.

نوشیدنی لیمو و رزماری
ترکیبی از یک لیوان شکر را با 5/1قاشق غذاخوری رزماری خرد شده ، یک عدد پوست لیموی خلال شده با مقداری دلخواه آب بجوشانید تا شکر به خوبی در آب حل شود. بعد از یک دقیقه جوشیدن، شربت را از روی حرارت بردارید و بعد از یک ساعت که شربت به خوبی سرد شد آن را داخل یخچال قرار دهید و پس از چند روز نوشیدنی ابتکاری شما آماده مصرف خواهد بود.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ