سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ تفریحی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 10
کل بازدید : 427741
کل یادداشتها ها : 995

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 6:2 ع توسط ali


پرطرفدارترین مدل کتانی,کفش های کتانی برندهای متفاوت

ورد فان » برای مشاهده عکس و مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

مدل های شیک و اسپرت کتانی مردانه

برند Filling Pieces با همکاری Boston کفش ورزشی سفید و آبی خود را روانه بازار کرد

Asics x Slam Jam GEL-Lyte III 6TH PRLLL
شرکت Asics، پایش را از قوانین سنتی فراتر گذاشته و همکاری خود را با برند Slam Jam در زمینه های مختلفی آغاز کرده که یکی از این پروژه ها کفش های ورزش Gel-Lyte IIIs می باشد که توسط دو طراح مشهور به نام های «Khalab» و «DJ Hendrix» طراحی شده است. شاید این کفش برای افرادی که به دنبال سادگی هستند مناسب نباشد اما آنها که هیجان و تنوع را دوست دارند، از خرید این کفش پشیمان نخواهند شد.

جدیدترین مدل کتانی ها,شیک ترین مدل کفش های کتانی

مدل های شیک و اسپرت کتانی مردانه

افرادی که هیجان و تنوع را دوست دارند، سراغ کتانی های برند شرکت Asics بروند

Nike Flyknit Racer Rainbow
کفش های نایک محبوبیت خود را میان مردم پیدا کرده اند اما این مدل رنگین کمانی با دیگر مدل ها کمی تفاوت دارد. این کفش تمام ویژگی های Flyknit، از جمله سبکی و راحتی را داراست. شما می توانید آن را با تمام لباس های خود ست کنید.

جدیدترین مدل کفش کتانی, مدل کفش های ورزشی برندهای مختلف

مدل های شیک و اسپرت کتانی مردانه

این  مدل کفش کتانی Nike تمام ویژگی های Flyknit، از جمله سبکی و راحتی را داراست

Puma Blaze Of Glory Sock Fresh
جدیدترین کفشی که پوما روانه بازار کرده است، مانند جواهری در کلکسیون کفش های پوما می درخشد. این مدل با نام Sock Fresh از ترکیب جیر و چرم مرغوب ساخته شده است. طراحان این کفش با قرار دادن رنگ نارنجی در کنار رنگ های سفید و طوسی جذابیت خاصی به آن دادند.

جدیدترین مدل کفش کتانی,مدل کفش های ورزشی برندهای مختلف

مدل های شیک و اسپرت کتانی مردانه

این مدل کفش کتانی Puma با نام Sock Fresh از ترکیب جیر و چرم مرغوب ساخته شده است

New Balance 998 Cool Grey
شاید مدل های اخیر کفش های New Balance را در مقایسه با کفش هایی که چند سال پیش تولید کرده است، نپسندید اما مدل 998 این برند، شهرت خود را میان طرافدارانش حفظ کرده است. این کفش با ترکیب دو رنگ آبی و خاکستری، ظاهری کلاسیک به خود گرفته و کاملا جای خود را در کمد آقایان باز کرده است.

کفش های کتانی برندهای متفاوت, مدل کفش های کتانی برندهای مختلف

مدل های شیک و اسپرت کتانی مردانه

کفش های New Balance با دو رنگ آبی و خاکستری، ظاهری کلاسیک و مردانه به خود گرفته است

 






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 5:46 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 5:27 ع توسط ali


پخت سوپ جوجه با ذرت و شیر, طرز تهیه سوپ جوجه با ذرت

ورد فان » برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

طرز تهیه سوپ خوشمزه جوجه و ذرت با شیر

 سوپ مقوی برای سرماخوردگی مفید است

اگرچه ممکن است تصور کنید که خوردن سوپ جوجه نمی تواند درمان موثری برای بیماران مبتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا باشد، اما بهتر است به سوپی که مادرتان برای شما تهیه کرده اطمینان داشته باشید، چرا که طبق بررسی ها خوردن سوپ جوجه می تواند نقش موثری در بهبود سرماخوردگی داشته باشد.

 سینه جوجه پوست کنده، بدون استخوان یا ران مرغ  350 گرم
ذرت شیری 4 عدد
 آب جوجه کم نمک مقداری
 فلفل دلمه ای تکه شده 1 عدد
شیر یک فنجان
سیب زمینی تکه شده 1/4 و 1 فنجان
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
فلفل قرمز خرد شده ( به دلخواه) به میزان لازم

طرز تهیه سوپ جوجه و ذرت تازه با شیر :
آب جوجه و جوجه و ذرت را در ظرف ریخته و در آن را بسته و با درجه حرارت بالا گرم می کنیم تا جوش بیاید و سپس شعله را کم می کنیم. بعد از 12 دقیقه یا وقتی که جوجه دیگر صورتی نبودند جوجه ها و ذرت را خارج کرده و تکه تکه می کنیم.

فلفل دلمه ای ها را به آب جوجه اضافه می کنیم. شیر و سیب زمینی ها را با هم مخلوط کرده و هم می زنیم و به آب جوجه اضافه می کنیم. جوجه ها را با چنگال تکه تکه می کنیم و انها را به آب جوجه بر می گردانیم.

ذرت ها را از وسط از چوب ان نصف می کنیم و آن ها را نیز به ظرف روی اجاق بر می گردانیم. نمک و فلفل را اضافه می کنیم.

روی سوپ جوجه و ذرت تازه با شیر را می توانیم با فلفل دلمه ای و فلفل قرمز باقی مانده تزئین می کنیم. غذا آماده سرو است.






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 5:12 ع توسط ali


طرز تهیه چیزکیک,نحوه درست کردن چیزکیک

ورد فان » برای مشاهده مطالب بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

طرز تهیه چیز کیک ساده و خوشمزه

برای پخت  چیز کیک ساده نیاز به مهارت خاصی نیست

حتما نیازی نیست که برای درست کردن یک غذای عالی اسرار آشپزی را بدانید و در آن مهارت بسیار زیادی داشته باشید. به عنوان مثال می توانید این چیزکیک را بدون داشتن مهارت خاصی در خانه درست کنید و خانواده را با آن خوشحال کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید دنبال کردن دستور زیر است. این کیک می تواند بسیار خوشمزه تر از کیک هایی باشد که در کافه ها سرو می شود.

مواد لازم برای تهیه چیزکیک ساده :

بیسکویت 350 گرم
کره 120 گرم
 پودر کاکائو 1/3 پیمانه
پنیر خامه ای 250 گرم
شکر 1/3 پیمانه
پودر وانیل 2 قاشق چایخوری
خامه ترش 1 پیمانه
خامه زده شده 250 گرم
پودر شکر 1 قاشق چایخوری
مربای آلبالو 600 گرم

طرز تهیه چیزکیک ساده :
بیسکویت ها را در مخلوط کن یا غذاساز آسیاب کنید. کره را آب کنید. 3 قاشق چای خوری پودر کاکائو و کره را با بیسکویت مخلوط کنید و خوب هم بزنید.مواد را کف ظرف کیک بریزید و به مدت 20 دقیقه داخل یخچال قرار دهید.

داخل یک ظرف بزرگ پنیر خامه ای و شکر را هم بزنید تا نرم و یکدست شود. سپس وانیل و خامه ترش را به آن اضافه کنید و در نهایت خامه زده شده را اضافه کنید.

نصف مواد را داخل ظرف کیک بریزید و خوب پخش کنید. بقیه مواد را با پودر شکر و باقیمانده پودر کاکائو مخلوط کرده و هم بزنید. سپس آن را روی لایه قبلی بریزید و به مدت حداقل 5 ساعت در یخچال نگهدارید.

اکنون چیز کیک آماده را برش دهید و هر برش را با مربای آلبالو تزئین کنید. می توانید با خاه زده شده اطراف کیک را تزئین کنید.






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 5:0 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 4:51 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 4:37 ع توسط ali


بیوگرافی ترانه علیدوستی,ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

ورد فان » برای مشاهده بیوگرافی و عکس ترانه علیدوستی به ادامه مطلب مراجعه کنید

بیوگرافی ترانه علیدوستی +عکس

ترانه علیدوستی سال 1362 در تهران متولد شد. اولین حضور ترانه علیدوستی در سینما سال 80 و با بازی در فیلم سینمایی " من ترانه 15 سال دارم " بود.

ترانه علیدوستی
زمینه فعالیت: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و مترجم
تولد ترانه علیدوستی:  22 دی 1362
محل تولد ترانه علیدوستی: تهران، ایران
همسر ترانه علیدوستی:  علی منصور
فرزند ترانه علیدوستی: حنا
مدرک تحصیلی: دیپلم در رشته کامپیوتر

ترانه علیدوستی,تصاویر ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

بیوگرافی ترانه علیدوستی:

ترانه علیدوستی متولد 1362 و دارای مدرک بازیگری دیپلم عکاسی، دوره بازیگری را در کلاسهای آزاد بازیگری زیر نظر حسین محجوب، امین تارخ، آتیلا پسیانی و مهدی فتحی گذرانده است.

پدر ترانه علیدوستی، حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال ایران است. برادرش در چهارشنبه‌سوری سال 1383 فوت کرد. این اتفاق دقیقاً در همان روزهایی اتفاق افتاد که علیدوستی مشغول بازی در فیلم چهارشنبه سوری بود، فیلمی که در آن با درخشش در نقشی متفاوت توانست جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر توانا تثبیت کند. مادر ترانه علیدوستی سنگ تراش و مجسمه ساز است.

ترانه علیدوستی در کودکی به بازیگری علاقه نداشت. اما به سینما رفتن علاقه مند بود و فیلم زیاد می دید. ترانه علیدوستی در دوران کودکی هم بازیگر خاصی علاقه نداشت اما بعدها به بازی پرویز پرستویی، عزت الله انتظامی و آتیلا پسیانی علاقه مند شد.

ترانه علیدوستی در حال حاضر از بازیگران هم نسل خود بازی باران کوثری و گلشیفته فراهانی را خیلی دوست دارد. پدر ترانه علیدوستی به سینما خیلی علاقه مند است و خیلی فیلم میبیند. یکی از فیلمهایی که ترانه دیده و به خوبی یادش مانده، فیلم " سینما پارادیزو " است.

پدر ترانه علیدوستی آرشیو تاریخ سینما را دارد. مخصوصا فیلمهای " برگمان، فلینی و کیشلوفسکی " . اولین حضور ترانه علیدوستی در سینما سال 80 و با بازی در فیلم سینمایی " من ترانه 15 سال دارم " بود. حبیب رضایی برای انتخاب این نقش از بیش از 600 نفر تست گرفت و از بین همه آنها، ترانه پذیرفته شد. به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. وقتی پدرش فیلم " من ترانه 15 سال دارم " را دید، گریه کرد.

ترانه علیدوستی با آنکه موقع بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم، نه ازدواج کرده بوده و نه مادر شده بوده، آن قدر نقش خود را خوب ایفا کرد که همه تحسینش کردند.

ترانه علیدوستی  در کنار بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را هم تجربه کند. به بازی کنار " رابرت دنیرو " علاقه مند است. در اوقات فراغت، گه گاهی نقاشی می کند. اما مطالعه را هیچ گاه از یاد نمی برد و کتابخانه خوبی دارد.

سبک نقاشی ترانه علیدوستی سیاه قلم است که آن را به صورت تجربی فرا گرفته است. به آرام حرکت کردن و درست گام برداشتن اعتقاد دارد.

ترانه علیدوستی دختر مسئولیت پذیری است. دوستان معدودی دارد. معمولا وقتی اتفاق خیلی بزرگ و خوشحال کننده ای برایش اتفاق می افتد نمی تواند به سرعت واکنش نشان دهد. قبل از اینکه بازیگر شود فکر می کرد خواننده اپرا شود. دو سال هم در هنرستان موسیقی درس خواند و با پگاه آهنگرانی همکلاس بود. کلارینت، ساز تخصصی اش بود و به عنوان ساز دوم پیانو می زد. در دوران مدرسه بچه درس خوان و زرنگی بود . همیشه به دنبال پویا نمایی و تحرک است.

ترانه علیدوستی در تمام فیلمهایی که بازی کرده به نوعی از سن حقیقی خود جلوتر بوده است. ترانه علیدوستی در فیلم های کنعان و شهر زیبا حضوری درخشان داشته است. لذتی که از بازی اش می برد را دوست دارد. احساساتی است و ترجیح می دهد کاری را که انجام میدهد با احساساتش در ارتباط باشد. یکی از دلمشغولی هایش داستان نویسی است و چند تا از قصه هایش در نشریات چاپ شده است. بسیار اهل ریسک کردن است.

ترانه علیدوستی در فضای تئاتر هم فعالیت می کند. کلا بازیگر گزیده کاری است و فیلمنامه برایش از اهمیت زیادی برخوردار است. در خانه عادت دارد مدام تلویزیون را روشن نگاه دارد. معتقد است تطح برنامه های تلوزیون خیلی پائین است. معصومیت خاصی در چهره اش موج می زند. حرفش را در نهایت ادب و احترام بازگو می کند. می گوید: سعی می کنم فروتنی بی جا نکنم تا خدای نکرده به ورطه ریاکاری نیفتیم.

نمایش خانگی:
ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی اولین سریال خود را تجربه کرد این سریال در 22 مهر 1394 به شبکه نمایش خانگی آمد وی در این سریال نقش شهرزاد را ایفا می کند. شهرزاد دانشجوی رشته پزشکی است که در سال 1332 با کودتای 28 مرداد زندگی اش دچار تغییر و تحول می شود و ترانه علیدوستی جزو کسانی است که با تلویزیون قهر کرده و این سریال بدون وجود علیدوستی مشهور نمی شد

نقش آفرینی  ترانه علیدوستی در تلویزیون:
ترانه علیدوستی که تا کنون در هیچ نوع سریال تلویزیونی حضور نداشته درباره حضور نیافتن خود در سریال‌های صدا و سیما اینگونه سخن گفت: من در تلویزیون بازی نمی‌کنم. 12 سال هم هست که بازی نمی‌کنم. چون معتقدم یک خیانت فرهنگی است. قبلاً هم گفته‌ام. انتخاب کرده‌ام. حتی سریال‌های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌موردی در پخش می‌شوند. من کسانی را که در تلویزیون کار می‌کنند قضاوت نمی‌کنم ولی مردم حق دارند قضاوت کنند. ما در این جایگاه قرار داریم که قضاوت شویم.

دوبله و صداپیشگی ترانه علیدوستی:
ترانه علیدوستی در انیمیشن جمشید و خورشید صداپیشه نقش «خورشید» بود.

تئاتر ترانه علیدوستی:
فنز (طرفداران)- کارگردان محمد رحمانیان
مانفیست چو - کارگردان محمد رحمانیان
روز حسین - کارگردان محمد رحمانیان (انجام نشد)

نویسندگی ترانه علیدوستی:
علاوه بر سابقه اش در بازیگری، ترانه علیدوستی برای نویسندگی در وبگاه شخصی اش نیز شناخته شده است. علاوه بر این، داستان‌های کوتاه و نقدهای مختلف ترانه علیدوستی به صورت گسترده در مجله‌ها و روزنامه‌هایی منتشر شده است. در سال 2010 در پی انتشار مطلبی از ترانه علیدوستی در وبلاگش در حمایت از اصغر فرهادی که در دفاع از هنرمندان دگراندیش مطلبی منتشر کرده بود، وبلاگ این بازیگر سینما و تئاتر به دستور کمیته دولتی فیلترینگ، حذف شد و بدین ترتیب آرشیو این وبلاگ نیز از روی سایت بلاگفا حذف شده است. به هر حال وبگاه جدید او همچنان فعال است.

ترجمه های ترانه علیدوستی:
ترانه علیدوستی با ترجمه داستان رؤیای مادرم اثر «آلیس مونرو» در نوزدهمین دوره کتاب فصل، در گروه ادبیات شایسته تقدیر شناخته شد.

سالنام فیلمنقشکارگردانیادداشت و زمان پخش
1395 فروشنده   اصغر فرهادی تمرین پیش از فیلمبرداری
1393 مادر قلب اتمی   علی احمدزاده  
1393 استراحت مطلق سمیرا عبدالرضا کاهانی 11شهریور 1394
1391 زندگی مشترک آقای محمودی و بانو ساناز روح‌الله حجازی سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر
1391 آسمان زرد کم عمق غزل بهرام توکلی 1392
1390 پذیرایی ساده لیلا مانی حقیقی 20 بهمن 1390
1390 انتهای خیابان هشتم نیلوفر علیرضا امینی فروردین 1391
1389 هر چی خدا بخواد پارمیدا نوید میهن‌دوست اولین همکاری با رضا عطاران
1388 راز دشت تاران پرستار هاتف علیمردانی
و محمد لطفعلی
سال 1389
1388 زندگی با چشمان بسته پرستو رسول صدرعاملی شهریور 1390
1387 درباره الی الی اصغر فرهادی بهمن ماه 1387
1387 تردید مهتاب واروژ کریم مسیحی بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر
1386 کنعان مینا مانی حقیقی مهرماه 1387
1384 چهارشنبه سوری روحی اصغر فرهادی سال 1384
1382 شهر زیبا فیروزه اصغر فرهادی سال 1382
1380 من ترانه 15 سال دارم ترانه پرنیان رسول صدرعاملی سال 1380

تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی

عکس ترانه علیدوستی,ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی,بیوگرافی ترانه علیدوستی,عکس ترانه علیدوستی

تصاویر ترانه علیدوستی






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 4:21 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 4:10 ع توسط ali






نوشته شده در تاریخ 95/4/30 ساعت 2:19 ع توسط ali








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ